Nový Renault Mégane bude mimořádný. Větší, kvalitnější, prostornější a také zajímavější. Nebo to bude něco na půl cesty jako Talisman?
Čtvrtá generace Méganu dostává konečně nějaké obrysy. Díky magazínu Autocar, který zveřejnil pár informací. Zaprvé nový Mégane má stát na platformě CMF z produkce Renaultu a Nissanu. Na této platformě jezdí třeba Qashqai nebo Kadjar. Už tento fakt je jistým vodítkem k vnějším rozměrům. Mégane totiž má měřit neuvěřitelných 4,4 metru, což je na třídu kompaktních hatchbacků nadprůměrná hodnota.
Uvnitř máme očekávat hodnotnější interiér. Kvalitní plasty, zajímavé dekory, příjemné látky a zajímavé detaily. Údajně se do vyšší výbavy dostane také „displej ala tablet“, který známe z Espacu. Více zatím nevíme, musíme tedy počkat do zářijového frankfurtského autosalonu, kde bude odhalen jako klíčová novinka pro zbytek letošního roku.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?