Nový Renault Mégane bude mimořádný. Větší, kvalitnější, prostornější a také zajímavější. Nebo to bude něco na půl cesty jako Talisman?
Čtvrtá generace Méganu dostává konečně nějaké obrysy. Díky magazínu Autocar, který zveřejnil pár informací. Zaprvé nový Mégane má stát na platformě CMF z produkce Renaultu a Nissanu. Na této platformě jezdí třeba Qashqai nebo Kadjar. Už tento fakt je jistým vodítkem k vnějším rozměrům. Mégane totiž má měřit neuvěřitelných 4,4 metru, což je na třídu kompaktních hatchbacků nadprůměrná hodnota.
Uvnitř máme očekávat hodnotnější interiér. Kvalitní plasty, zajímavé dekory, příjemné látky a zajímavé detaily. Údajně se do vyšší výbavy dostane také „displej ala tablet“, který známe z Espacu. Více zatím nevíme, musíme tedy počkat do zářijového frankfurtského autosalonu, kde bude odhalen jako klíčová novinka pro zbytek letošního roku.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?