 
            Zdá se, že Subaru BRZ je pro řidiče dokonalý stroj na zábavu, přesto má i své slabší stránky. Vozu se vyčítá hlavně nižší výkon. To se ale snad již brzy změní.
Subaru BRZ je mezi automobilovými nadšenci více než dobře známá zadokolka. V době, kdy se každý výrobce aut snaží projet zatáčku ideální stopou a zajet nejrychlejší čas na Nurburgringu, je vůz jako BRZ více než sympatický. Jedná se totiž o vůz, který dokáže i z úplného amatéra učinit krále driftu. Toho bylo hlavně docíleno díky použití úzkých ekologických pneumatik, které obouvá Toyota Prius.
Jedinou věcí, která je Subaru BRZ, potažmo Toyotě GT86, vyčítána je použití pouze dvoulitrového motoru boxer. Fanoušci BRZ již delší dobu očekávají turbo verzi, ve stylu Subaru WRX STI.
V rozhovoru pro web Autoline uvedl ředitel Subaru pro Severní Ameriku, Tom Doll, že BRZ má stále své místo v portfoliu Subaru. Také ale uvedl, že pro úspěch či neúspěch bude klíčový nárůst výkonu tohoto modelu.
Vše bude samozřejmě záležet na spoluprací s Toyotou. Ta se totiž spolu se Subaru podílí na vývoji modelů BRZ/GT86/FR-S.
 
            Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
 
            Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?