Zdá se, že Subaru BRZ je pro řidiče dokonalý stroj na zábavu, přesto má i své slabší stránky. Vozu se vyčítá hlavně nižší výkon. To se ale snad již brzy změní.
Subaru BRZ je mezi automobilovými nadšenci více než dobře známá zadokolka. V době, kdy se každý výrobce aut snaží projet zatáčku ideální stopou a zajet nejrychlejší čas na Nurburgringu, je vůz jako BRZ více než sympatický. Jedná se totiž o vůz, který dokáže i z úplného amatéra učinit krále driftu. Toho bylo hlavně docíleno díky použití úzkých ekologických pneumatik, které obouvá Toyota Prius.
Jedinou věcí, která je Subaru BRZ, potažmo Toyotě GT86, vyčítána je použití pouze dvoulitrového motoru boxer. Fanoušci BRZ již delší dobu očekávají turbo verzi, ve stylu Subaru WRX STI.
V rozhovoru pro web Autoline uvedl ředitel Subaru pro Severní Ameriku, Tom Doll, že BRZ má stále své místo v portfoliu Subaru. Také ale uvedl, že pro úspěch či neúspěch bude klíčový nárůst výkonu tohoto modelu.
Vše bude samozřejmě záležet na spoluprací s Toyotou. Ta se totiž spolu se Subaru podílí na vývoji modelů BRZ/GT86/FR-S.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?