Toyota GT86 vypadá parádně, tahle nová edice jí sluší. Škoda, že jí seženete zatím jen v Japonsku.
Toyota GT86 si je se Subaru BRZ podobná jako vejce vejci, není tedy divu, že i Toyota přichází s limitovanou edicí. Subaru jí nazvalo tS, zatímco Toyota Yellow Limited. Pokud si myslíte, že jde jen o křiklavě žlutý lak, tak se mýlíte.
Kromě žlutého laku dostanou Japonští zákazníci sedmnáctipalcová kola v černém laku, černou barvu ostatně najdete i na zpětných zrcátkách. Uvnitř na vás čekají sedadla v kombinaci kůže Alcantara s kontrastním žlutým prošíváním.
Za příplatek dostanete i aerodynamický exteriérový paket. Kromě masivního zadního křídla, nastavených prahů, předního spoileru také kryty podvozku. Navíc s tímto paketem získáte i osmnáctipalcové disky BBS obuté do pneumatik Bridgestone Potenza, sportovní brzdy a sportovní tlumiče Sachs.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.