Toyota GT86 vypadá parádně, tahle nová edice jí sluší. Škoda, že jí seženete zatím jen v Japonsku.
Toyota GT86 si je se Subaru BRZ podobná jako vejce vejci, není tedy divu, že i Toyota přichází s limitovanou edicí. Subaru jí nazvalo tS, zatímco Toyota Yellow Limited. Pokud si myslíte, že jde jen o křiklavě žlutý lak, tak se mýlíte.
Kromě žlutého laku dostanou Japonští zákazníci sedmnáctipalcová kola v černém laku, černou barvu ostatně najdete i na zpětných zrcátkách. Uvnitř na vás čekají sedadla v kombinaci kůže Alcantara s kontrastním žlutým prošíváním.
Za příplatek dostanete i aerodynamický exteriérový paket. Kromě masivního zadního křídla, nastavených prahů, předního spoileru také kryty podvozku. Navíc s tímto paketem získáte i osmnáctipalcové disky BBS obuté do pneumatik Bridgestone Potenza, sportovní brzdy a sportovní tlumiče Sachs.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?