Když se v roce 2009 na světě objevilo Porsche Panamera, okamžitě na sebe strhávalo obrovské množství pozornosti. To hlavně z důvodu, že jen těžko hledal soupeře ve své kategorii. Vůz se měl totiž stát konkurentem Maserati Quattroporte. Na první pohled je ale jasně patrné, že se Porsche tváří mnohem sportovněji, než Maserati nebo jeho konkurent z britských ostrovů, Aston Martin Rapide. Panamera si tak dále žije ve svém poklidném životě. To se ale nelíbí Mercedesu, potažmo AMG, který již delší dobu pracuje na voze, který Panameru srazí z pozice vůdce segmentu čtyřdvéřových kupé.
V současnosti může Mercedes nabídnout jako jedninou konkurenci pro Panameru model CLS. Zde ale platí stejná potíž, jako se zmíněnými vozy od Maserati a Aston Martinu. Proto Mercedes pracuje na zbrusu novém modelu, který ponese název Mercedes-AMG GT4. Zjednodušeně řečeno se bude jednat o Mercedes-AMG GT s párem dveří a sedaček na víc. Podle informací ze serveru AutomobileMag.com, nebudeme na tuto čtyřdvéřovou střelu už dlouho čekat. Vlastně by se měla tato novinka představit světu již v roce 2018.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?