BMW se nedávno pochlubilo faceliftem své trojkové řady a nyní se zdá, že do modelové řady přijde další varianta.
S informací přišel zahraniční magazín Auto Express, podle kterého se BMW dalo do vývoje nové verze 320d EfficientDynamics. Ta má kombinovat dynamičtější vzhled s paketem M Sport a nízkou spotřebu paliva podle nejnovějších technologií.
Jinými slovy, očekávejme silnější nárazníky, 17-palcová litá kola, sportovní sedačky a další sportovní doplňky v autě, které bude mít kombinovanou spotřebu paliva pouhých 3,8 až 4,3 litru na 100 km.
O pohon se postará čtyřválcový 2,0-litrový turbodiesel s výkonem 163 koní, jenž bude výkon posílat na zadní nápravu prostřednictvím 8-rychlostní převodovky Steptronic. Zpráva také zmiňuje dostupnost standardní šestistupňové manuální převodovky, kdy po jejím zvolení bude vůz konzumovat 3,9 - 4,3 l / 100 km a vypustí emise CO2 o hodnotě 102 g / km.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.