BMW se nedávno pochlubilo faceliftem své trojkové řady a nyní se zdá, že do modelové řady přijde další varianta.
S informací přišel zahraniční magazín Auto Express, podle kterého se BMW dalo do vývoje nové verze 320d EfficientDynamics. Ta má kombinovat dynamičtější vzhled s paketem M Sport a nízkou spotřebu paliva podle nejnovějších technologií.
Jinými slovy, očekávejme silnější nárazníky, 17-palcová litá kola, sportovní sedačky a další sportovní doplňky v autě, které bude mít kombinovanou spotřebu paliva pouhých 3,8 až 4,3 litru na 100 km.
O pohon se postará čtyřválcový 2,0-litrový turbodiesel s výkonem 163 koní, jenž bude výkon posílat na zadní nápravu prostřednictvím 8-rychlostní převodovky Steptronic. Zpráva také zmiňuje dostupnost standardní šestistupňové manuální převodovky, kdy po jejím zvolení bude vůz konzumovat 3,9 - 4,3 l / 100 km a vypustí emise CO2 o hodnotě 102 g / km.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?