Americký trh se dočká nové edice dvou aktuálních modelů od japonské automobilky Subaru. Výrobce totiž včera odhalil modely BRZ a WRX STI v edici Series.HyperBlue.
Do prodeje dorazí ještě letos na podzim a kupříkladu BRZ Series.HyperBlue má exkluzivní modrý lak karoserei HyperBlue, který doplňují černé kryty zpětných zrcátek, leskle černé doplňky a litá sportovní kola o velikosti 17 palců s černou povrchovou úpravou.
Sportovní styling pokračuje i v kabině, kde se BRZ může pochlubit sedadly v kombinaci kůže / Alcantara. Ty mají oproti ostatním verzím vozu HyperBlue modré prvky a modré kontrastní prošívání. Nechybí ani sportovní volant potažený dvoubarevnou kůžů a vyšívané logo edice do opěrek hlavy. Mezi další přednosti edice patří speciální podlahové rohože a 6,2-palcový displej systému Starlink.
Něco podobného jako BRZ nabízí i druhý model, kterým je WRX STI Series.HyperBlue. Ten nese taktéž modrý lak, exteriér zdobí leskle černé akcenty a vůz má 18-palcová černá kola BBS z lehkých slitin. V kabině nechybí sedadla z Alcantary s modrým kontrastním prošíváním a kůží potažený volant. V neposlední řadě je tu audiosystém Harman Kardon a 7-palcový displej systému Starlink s GPS navigací.
Subaru k oběma vozům prozradilo, že výroba bude omezena na 500 kusů u modelu BRZ a 700 kusů u sedanu WRX STI.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.