Japonský výrobce Nissan včera údajně vyloučil možnost, že bychom se časem dočkali čisté ostré verze modelu Qashqai s přízviskem Nismo.
Je to už téměř rok, co jsme slyšeli první spekulace o potenciálním Qashqai Nismo s výkonem 266 koní a 1,8-litrovým přeplňovaným motorem, jenže podle marketingového šéfa Garetha Dunsmora se tak nakonec nestane. V naposledy poskytnutém rozhovoru pro britský Autocar naznačil, že modely Qashqai a X-Trail se nikdy ve verzi Nismo neobjeví.
V jeho prohlášení naopak stála informace, že není vyloučena Micra Nismo, která by mohla dorazit do prodeje už v příštím roce. Zatím nám tak musí stačit nejnovější projekt divize Nismo, kterým je Nissan Juke-R 2.0.Ten debutoval minulý týden v koncepční podobě na závodech v Goodwoodu a nabízí 600 koní, 652 Nm točivého momentu a 3,8-litrový twin-turbo motor V6 vypůjčený z modelu GT-R Nismo.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.