Japonský výrobce Nissan včera údajně vyloučil možnost, že bychom se časem dočkali čisté ostré verze modelu Qashqai s přízviskem Nismo.
Je to už téměř rok, co jsme slyšeli první spekulace o potenciálním Qashqai Nismo s výkonem 266 koní a 1,8-litrovým přeplňovaným motorem, jenže podle marketingového šéfa Garetha Dunsmora se tak nakonec nestane. V naposledy poskytnutém rozhovoru pro britský Autocar naznačil, že modely Qashqai a X-Trail se nikdy ve verzi Nismo neobjeví.
V jeho prohlášení naopak stála informace, že není vyloučena Micra Nismo, která by mohla dorazit do prodeje už v příštím roce. Zatím nám tak musí stačit nejnovější projekt divize Nismo, kterým je Nissan Juke-R 2.0.Ten debutoval minulý týden v koncepční podobě na závodech v Goodwoodu a nabízí 600 koní, 652 Nm točivého momentu a 3,8-litrový twin-turbo motor V6 vypůjčený z modelu GT-R Nismo.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?