Hodně vzácné Bugatti EB112 se včera povedlo zcela náhodou nafotit při bežné projíždce ulicemi Monaka.
Verze EB112 je v podstatě čtyřdveřový sedan odvozený od slavného modelu EB110. Vůz byl navržen společností Italdesign a byl představen v roce 1993 na autosalonu v Ženevě. Nicméně, auto nikdy nedostalo povolení do sériové výroby, takže se zde díváme na pouhý prototyp. Automobil nabízí impozantní celkovou délku 5070 mm a rozvor náprav 3100 mm.
Není to jen pouhá velikost, která dokáže zapůsobit na okolí, ale také elegantní zaoblené části karoserei a zadní část. Ta je inspirovaná legendárními modely od Bugatti, mezi které patří veleslavný Atlantik s centrálním žebrem, rozdělující zadní okno a zavazadlový prostor na dvě části. I když je to pouze prototyp z doby před více než dvěma desítkami let, Bugatti EB112 stále dokáže zapůsobit i z mechanického hlediska. Už tehdy totiž dostal hliníkovou karoserii a podvozek je vybaven díly z uhlíkových vláken. Pod kapotou pak pracuje motor V12 o objemu 6,0-litru s výkonem 455 koní, síla pak jde na všechna čtyři kola.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.