Ford Mustang je součástí americké kultury stejně jako BigMac. Jeho obliba posledních pár let stále roste a neplatí to už jen pro USA, ale i pro Evropu. Největší oblibě se samozřejmě těší verze, které nesou jméno slavného amerického závodníka a stavitele automobilů Carola Shlebyho.
Vrcholným modelem s označením Shelby je tradičně Super Snake a právě ten byl nyní představen ve své nejnovější verzi. Vůz je postaven na modelu Mustang GT 2015. Pod kapotou s mohutnými otvory pro chladič se skrývá masivní pěti litrový motor V8 od Ford Performance. Ten ve svém nitru skrývá výkon 750 koňských sil, který je přenášen skrze šesti stupňovou manuální či automatickou převodovku na zadní kola.
Ta jsou osazeny 20“ ráfky od Weld Racing a „obaleny“ pneumatikami Michelin Pilot Super Sport. Soundtrack k tomuto vozu poskytuje výfuk od společnosti Borla.
Tento upgrade klasického Mustangu GT 2015 na verzi Super Snake přijde své budoucí majitele téměř na 50 000 dolarů k základní ceně vozu. Pokud tedy o tomto vozu uvažujete, měli by jste si pospíšit. Výroba je totiž plánovaná na pouhých 300 kusů.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.