Jihokorejská automobilka Hyundai se chystá rozšířit své výrobní portfolio a odhaluje svou chystanou novinku s názvem Creta.
Kompaktním crossoverům se v současných poměrech daří více než dobře. To si uvědomují i výrobci a téměř každá automobilka se snaží urvat si z tohoto segmentu něco pro sebe. Se svým výtvorem se nyní chlubí Hyundai.Jedná se o kompaktní croosover s názvem Creta. Objevit by se měl ještě v průběhu letošního roku v Indii a následně je plánovaná expanze do celého světa.Jediné, co zatím známe je design vozu, který je prezentován na oficiální skice. Dle slov výrobce Creta následuje prémiový vzhled, který je založený na rozvinuté designové filozofii značky.Pokud máte pocit, že vám tato skice něco připomíná, nejste vůbec na omylu. Vůz totiž, jako by z oka vypadl konceptu ix25, který byl prezentován na loňské pekingské auto show.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.