Zahraniční server Autogespot.nl přišel včera s novou informací, že automobilka Pagani pracuje na výrobně omezené sérii modelu Huayra s názvem SE (Special Edition).
Pagani totiž speciální edici vozu s vyšším výkonem a zatímco "normální" Huayra stojí 1.05 milionů eru, zvláštní edice se svou cenou přehoupne přes 2,5 milionu. Údajně bude postavenou pouze 20 kusů a výroční edice SE dostane speciálně vyvinutý body kit na míru.
Majitel bude dokonci moct nainstalovat si aerodynamicky optimalizovanou sadu předtím, než vyrazí na okruh a poté jí zas z auta sundat, až vyjede na veřejné pozemní komunikace. Pod kapotou čekejme twin-turbo 6.0-litrový motor V12, u nějž však není jisté, zda přijde s navýšeným výkonem.
Časem se ještě navíc chystá uvedení otevřené verze Huayra Roadster, která přijde už možná letos v létě. Všech 20 kusů speciální Huayry SE se pak objeví začátkem roku 2016.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?