Zahraniční server Autogespot.nl přišel včera s novou informací, že automobilka Pagani pracuje na výrobně omezené sérii modelu Huayra s názvem SE (Special Edition).
Pagani totiž speciální edici vozu s vyšším výkonem a zatímco "normální" Huayra stojí 1.05 milionů eru, zvláštní edice se svou cenou přehoupne přes 2,5 milionu. Údajně bude postavenou pouze 20 kusů a výroční edice SE dostane speciálně vyvinutý body kit na míru.
Majitel bude dokonci moct nainstalovat si aerodynamicky optimalizovanou sadu předtím, než vyrazí na okruh a poté jí zas z auta sundat, až vyjede na veřejné pozemní komunikace. Pod kapotou čekejme twin-turbo 6.0-litrový motor V12, u nějž však není jisté, zda přijde s navýšeným výkonem.
Časem se ještě navíc chystá uvedení otevřené verze Huayra Roadster, která přijde už možná letos v létě. Všech 20 kusů speciální Huayry SE se pak objeví začátkem roku 2016.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.