Audi už dávno vyrábí ostrý kombík, BMW stále váhá. Změní se to?
Audi RS4 jezdí po silnicích už mnoho let, a BMW stále bez odpovědi. Mercedes-Benz nabízí třídu C ve verzi AMG jako sedan i jako kombi, to stále není dost, aby i BMW nabídlo svým zákazníkům, kteří nyní hledají ostrý kombík jinde, svou kombi alternativu k M3.
BMW se ke kombíku ve verzi M3 vyjádřilo při rozhovoru s novináři od Autovisie. Šéf vývoje modelů M, Carsten Pries řekl, že vývoj M3 kombi by byl tak drahý, že by se na západoevropském trhu (kde by byl největší zájem) ani nevyplatil.
Proto si nemáme dělat naděje, že by M3 kombi, nyní ani v budoucnosti, vstoupilo na světový trh. Naznačil však, že v případě většího M5, by se o verzi kombi mohlo uvažovat. Nejdříve však s novou generací, která dorazí za dva roky.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?