Závodní verze GT bude představena již na letošním Le Mans 24.
Server Motorsport.com přináší exkluzivní informace o současné vlajkové lodi automobilky Ford. Již delší dobu se mluvilo o testech nové závodní verze supersportu GT. Již v sobotu 16. května na ontarijském závodním okruhu proběhlo testování prototypu vozu. Další shakedown test proběhl následující středu.
Předpokládá se, že stejný vůz bude oficiálně představen příští měsíc na proslulém vytrvalostním závodu 24 Le Mans.
Očekává se, že závodní verze GT bude poháněna stejným motorem V6 Rash-Yates Eco-Boost turbo s objemem 3,5 litru, který byl použit v prototypu Raily Scott Daytona, jenž letos zvítězil v závodě Daytona 24. Tento motor bude připojen na nově navrženou převodovku a bude pohánět zadní kola.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?