Renault vypustí svou novinku Kadjar již v průběhu letošního léta. Bude stejně úspěšný jako jeho mladší bratr Captur?
Crossoverů a „esůvéček“ není nikdy dost. Přesně tím se řídí snad všechny automobilky světa. Denně chrlí takové množství nových modelů, že redaktorům motoristických webů již docházejí nápady, jak originálně informovat o těchto novinkách.
Proto si informace o Renaultu Kadjar shrneme v několika málo větách. Jedná se o první počin automobilky v segmentu C. Vůz měří 4,45 metru na délku a 1,84 metru na šířku. Stačí na vůz pohledět a okamžitě vám dojde, že se v podstatě jedná o nafouknutý Captur. Na rozdíl od svého menšího bratra jsou ale v jeho designu patrnější ostřejší rysy, díky kterým nevypadá tak roztomile.
O exteriéru se asi není třeba více zmiňovat. Captur je dle mého názoru jeden z nejlépe vypadajících crossoverů a zvětšení tohoto designu do rozměrů Kadjaru mu nijak neuškodilo. V interiéru vozu není rovněž co vytknout. Všechny ovladače jsou soustředěny poblíž středové konzole. Té vévodí výrazný dotykový display.
Svou premiéru si Kadjar odbyl již na autosalonu v Ženevě. Do prodeje by se měl dostat již v průběhu letošního léta. V nabídce budou verze s pohonem jak předních tak všech kol.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.