Crossoverů a „esůvéček“ není nikdy dost. Přesně tím se řídí snad všechny automobilky světa. Denně chrlí takové množství nových modelů, že redaktorům motoristických webů již docházejí nápady, jak originálně informovat o těchto novinkách.
Proto si informace o Renaultu Kadjar shrneme v několika málo větách. Jedná se o první počin automobilky v segmentu C. Vůz měří 4,45 metru na délku a 1,84 metru na šířku. Stačí na vůz pohledět a okamžitě vám dojde, že se v podstatě jedná o nafouknutý Captur. Na rozdíl od svého menšího bratra jsou ale v jeho designu patrnější ostřejší rysy, díky kterým nevypadá tak roztomile.
O exteriéru se asi není třeba více zmiňovat. Captur je dle mého názoru jeden z nejlépe vypadajících crossoverů a zvětšení tohoto designu do rozměrů Kadjaru mu nijak neuškodilo. V interiéru vozu není rovněž co vytknout. Všechny ovladače jsou soustředěny poblíž středové konzole. Té vévodí výrazný dotykový display.
Svou premiéru si Kadjar odbyl již na autosalonu v Ženevě. Do prodeje by se měl dostat již v průběhu letošního léta. V nabídce budou verze s pohonem jak předních tak všech kol.