Maserati přichází s patentem nového designu i jména. Jedná se o luxusní SUV/crossover a jméno Kubang bylo (naštěstí) zameteno pod stůl.
Bentayga, Urus, DBX, F-Pace. To jsou jména připravovaných luxusních SUV od prémiových značek Bentely, Lamborghini, Aston Martin a Jaguar. Aby nebylo těch luxusních SUV málo, přichází se svou troškou do mlýna i další italská automobilka- Maserati.
Nedávno byl v Austrálii přihlášen patent pod názvem Levante. Přesně tak se bude jmenovat tato luxusní novinka.
O SUV od Maserati se mluví již pěknou řádku let. Vše začalo již v roce 2003, kdy byl představen koncept Kubang. Ale až nyní, po 12 letech, se konečně vše stává realitou a dočkáme se tak první čtyřkolky od tohoto prémiového výrobce.
Z přiložených patentových nákresů si můžeme udělat v celku dobrou představu o tom, jak bude Levante vypadat. Rozhodně nepůjde o žádnou ošklivku, naopak. Vzhledově vychází, ze současného Ghibli, což je podle mě jedna z nejlépe vypadajících čtyřdveřových limuzín dneška.
O technické stránce vozu zatím nepadla žádná konkrétní informace, předpokládá se ale, že bude vůz nabízet stejnou motorizaci jako zmíněné Ghibli.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.