Nový Touareg bude lehčí, výkonnější a doufejme i pohlednější.
Třetí generace Volkswagenu Touaregu je blíže, než se zdá. Navzdory tomu, že letos prošel facelift stávající generace, se nového Touaregu dočkáme už za dva roky. Přinášíme první informace včetně náznaku, jakým směrem v oblasti designu by se Touareg mohl posunout.
Sdílení dílů i platforem trojice velkých koncernových SUV, Audi Q7 Porsche Cayenne a VW Touaregu je stále aktuální. Tato trojice se vyrábí v sousedním Slovensku a v současné době je mezi nimi nejmodernější Audi Q7. To má nejnovější platformu MLB Evo, kterou bude disponovat i nový Touareg.
Ta přinese výrazné snížení hmotnosti. Například u Q7 to bylo přes 300 kg. Podobný pokles váhy můžeme očekávat i u Touaregu. Spolu s Q7 bude kromě modulární platformy sdílet i paletu motorů. Zřejmě včetně pluq-in hybridní verze, a to obě varianty, tedy benzinovo-elektrickou a dieselovo-elektrickou.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?