BMW zřejmě pracuje na nástupci kultovní M3 CSL. Extrémně lehká verze Mnichovské střely je tedy blíže realitě než jsme vůbec doufali.
Dle Automobile Magazin, se M4 připravuje v nové verzi. Ta by se měla jmenovat GTS. Hlavní změnou je snížení hmotnosti. Konkrétně se mluví o 100 kg, které M4 GTS shodí ve srovnání se standartní M4. Snížení hmotnosti BMW docílí instalováním sedaček s karbonovou konstrukční, odstraněním zadních sedadel nebo některých komfortních prvků. Ve hře je také na přání dodávaná bezpečnostní klec.
Zároveň očekáváme i změny v designu. Ten by měl být o něco funkčnější po vzoru M4 MotoGP. Tedy jiný splitter, blatníky, tvar zrcátek, rozšířené prahy či jiný zadní difuzor a křídlo. Zesílené bude zřejmě i chlazení s větším objemem chladící kapaliny.
Změn se dočká zřejmě i motor. Sériový přeplňovaný třílitrový šestiválec má 317 kW a 500 Nm. Upravená verze M4 GTS bude mít zřejmě o 50 kW a 100 Nm více. Výrazně se tak změní i dynamika a maximální rychlost. Zpráva uvádí, že se vyrobí jen 750 vozů a prodej začne až příští rok.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.