Velkému SUV od Audi bude stačit i pouhý 2,0 TFSI. Do Evropy jej však automobilka zřejmě ještě nepustí. S prodejem začne v Asii.
V Evropě bude podobná specifikace s třílitrový vidlicovým šestiválcem TDI a elektromotorem, který bude pohánět energie z lithium-iontových baterií. V Asii si vystačí s dvoulitrový čtyřválcem TFSI.
Pokud si myslíte, že se bude jednat o lenocha, tak vás hned můžeme vyvést z omylu. Dvoulitr má výkon 185 kW a 370 Nm a elektromotor 94 kW a 350 Nm. Celkový výkon by měl být 270 kW a 700 Nm.
Sprint z 0 na 100 km/h zvládne za působivých 5,9 sekundy. Zato maximálka není kdo ví jak ohromující. Rychlost 220 km/h bychom nečekali.
Audi Q7 e-tron 2,0 TFSI umí čistě na elektřinu dojet až 53 km. To díky bateriím o kapacitě 17,3 kWh. Hybridní dojezd je 1020 km, pak budete pokračovat už jen na benzín.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.