Mercedes-Benz potvrdil příchod svého pick-upu, dokonce prozradil, že jej bude vyrábět ve spolupráci s Nissanem.
Nový pick-up s třícípou hvězdou na kapotě bude stát na základech Nissanu Navara. Dokonce se bude vyrábět spolu s ním ve Španělsku, odkud bude expedován do Ameriky, kde začne jeho prodej. Spolupráce Mercedesu a koncernu Renault/Nissan pokračuje.
Vedení Mercedesu bylo velmi opatrné v uvolňování specifikací chystané novinky. Mimo jiné zveřejnili, že bude k dispozici v konfiguraci Double Cab. Navíc zdůraznili, že pick-up bude mít všechny Mercedes-Benz charakteristické vlastnosti.
Mercedes si spolupráci s Nissanem velmi chválí. Zaprvé se sníží náklady na vývoj a výrobu a zároveň jim to umožní vstoupit do velmi rychle rostoucího segmentu dříve, než předpokládali. I Nissan je nadšený, sníží se mu náklady na výrobu Navary.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.