Nový Hyundai Tucson jsme mohli poprvé vidět letos v únoru a ačkoliv se ještě neprodává, informací je o něm na internetu bezpočet.
Dokonce se ukázal i na ženevském autosalonu ve dvou hybridních verzích, jenže doposud nebyl vůz spatřen na denním světle, až do dneška. Vůbec poprvé byl nový Tucson nafocen na denním světle a na první pohled auto vypadá dost dobře.
Autorem snímků je Victor Rodriguez, který měl tu možnost se s vozem krátce svést při tamní prezentaci. Vyfotografovaný vůz byl vybaven 5-paprskovými litými koly o rozměru 18 palců a spoustou matně chromovaných doplňků.
Nový Tucson nabídne taktéž bohatou výbavu, jako jsou vyhřívaná a odvětrávaná přední sedadla, elektrické dveře zavazadlového prostoru, LED světlomety s LED diodami pro denní svícení a velký dotykový displej. O pohon se postará benzinový motor s objemem 1,6 litru motor s výkonem 135 koní, dále pak jeho silnější verze se 176 koňmi a 1,7-litrový turbodiesel CRDi s výkonem 115 koní. V nabídce je i 2,0-litrový vznětový motor se 136 nebo 184 koňmi.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.