Nový Hyundai Tucson jsme mohli poprvé vidět letos v únoru a ačkoliv se ještě neprodává, informací je o něm na internetu bezpočet.
Dokonce se ukázal i na ženevském autosalonu ve dvou hybridních verzích, jenže doposud nebyl vůz spatřen na denním světle, až do dneška. Vůbec poprvé byl nový Tucson nafocen na denním světle a na první pohled auto vypadá dost dobře.
Autorem snímků je Victor Rodriguez, který měl tu možnost se s vozem krátce svést při tamní prezentaci. Vyfotografovaný vůz byl vybaven 5-paprskovými litými koly o rozměru 18 palců a spoustou matně chromovaných doplňků.
Nový Tucson nabídne taktéž bohatou výbavu, jako jsou vyhřívaná a odvětrávaná přední sedadla, elektrické dveře zavazadlového prostoru, LED světlomety s LED diodami pro denní svícení a velký dotykový displej. O pohon se postará benzinový motor s objemem 1,6 litru motor s výkonem 135 koní, dále pak jeho silnější verze se 176 koňmi a 1,7-litrový turbodiesel CRDi s výkonem 115 koní. V nabídce je i 2,0-litrový vznětový motor se 136 nebo 184 koňmi.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?