Jeden z největších tuningových úpravců Fiatů 500 právě představil nejultimátnější pětistovku co kdy vyrobil.
Celou úpravu nazval Pogea Racing. Ten obsahuje, kromě nového bodykitu i zvýšení výkonu či snížení hmotnosti. Konkrétně se podařilo ušetřit 71 kilogramů. Především díky značnému využití karbonu. Spousta dílů byla vyměněna za lehčí z uhlíkových vláken. Také z 500 zmizely zadní sedadla, nebo se použily lehčí disky OZ.
Největší práci však odvedli v oblasti motoru. Známou přeplňovanou 1,4, která standartně u Abartha dodává něco kolem 160 koní se dočkala výrazných změn. Ty mají neuvěřitelný výsledek. Výkon 332 koní (244 kW) a točivý moment 411 Nm.
To znamená, že 500 vystřelí z nuly na 100 km/h během 5,1 sekundy a maximálně umí jet 262 km/h. Musím tedy uznat, že jet takto rychle s malou 500 chce už hodně odvahy.
Kompletní úprava přijde na v přepočtu 350 000 Kč, a konkrétně ten kus, co můžete vidět na fotkách stojí v přepočtu 1 220 000 Kč.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.