Automobilka Opel s novými verzemi současné Corsy nezahálí a proto dnes představila Corsu 1.4 LPG.
Nová Corsa LPG má výkon 90 koní, které pocházejí z 1,4-litrového benzínového motoru. Ten je spojen s 5-stupňovou manuální převodovkou a potřebuje v průměru 6,9 litru na 100 km a vypustí emise CO2 113 g / km. Německý výrobce říká, že náklady na pohonné hmoty se sníží o téměř 50 procent ve srovnání s verzemi na pouhý benzín.
Opel také vysvětluje, že Corsa LPG je již přímo z továrny připravena k provozu na bi-paliva. Řidič může přepínat mezi pohonem na LPG a benzín jediným stiskem tlačítka, které řídí nově vyvinutý modul. Vůz dokonce slibuje kombinovaný dojezd až 1200 km a jednotlivé ukazetele stavu plynu a benzínu. Uvidíme tedy, za kolik jí výrobce nasadí na trh, cena totiž doposud oznámena nebyla.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.