Nová edice 500 ještě důrazněji odkazuje svůj prapůvodní vzor. Tedy Fiat 500 z roku 1957.
Přesto, že v současné chvíli všichni vzhlížejí k novému crossoveru 500X, zaslouží si tato edice jistou dávku pozornosti. Však je to nejpovedenější odkaz ke kořenům. A jen díky staré 500 můžeme nyní vídat roztomilé drobečky v ulicích.
Základní cena není vyloženě lidová. Nejméně si připravte 389 900 Kč. Za tyto peníze dostanete základní atmosférickou dvanáctistovku o výkonu 51 kW. Pokud chcete úspornější a svižnější ježdění, připravte si 45 tisíc korun navíc a zvolte motor 0,9 TwinAir s výkonem 77 kW.
Od ostatních 500 se edice Vintage 57 odlišuje bíle lakovanou střechou a zrcátky, speciálními chromovanými detaily, 16-ti palcovými koly s bílým chromováním odkazujících na kola ze staré 500.
V interiéru se budete moci uvelebit do dvoubarevných sedaček z kůže. Vrchní část bude z bílé kůže Ivory, zatímco ta spodní z hnědé kůže v tabákově hnědé barvě Poltrona Frau.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?