Plně elektrické SUV se čtyřmi kruhy na kapotě dorazí co nevidět…
Audi R8 e-tron je první plně elektrická Audi. Právě na R8 chce Ingolstadtská automobilka prezentovat svou vyspělou technologii v oblasti elektromobility. Samozřejmě R8 e-tron není poslední elektromobil, ba naopak. Elektrická R8 otevírá bránu elektromobility Audi.
Navzdory dohadům, že dalším elektromobilem bude nějaký sedan, se nakonec Audi pochlubí plně elektrickým SUV. To by mělo dostat do vínku mimo jiné slušný dojezd. Konkrétně více než 500 km na jedno nabití.
Jistě nás teď napadlo, zda tedy zmíněné elektrické SUV bude Q7 s elektromotory a baterky pod kapotou. Odpověď je nasnadě. Samotné vedení automobilky tuto variantu vyvrátilo. Prozradili jen, že SUV elektromobil bude stát na platformě MLB, tedy na velmi lehké modulární platformě.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.