Opel napínal své fanoušky postupnými ukázkami nejžhavější Corsy v historii modelu. Včera se konečně všichni dočkali a na stánku v Ženevě mohli spatřit sériovou podobu Corsy OPC 2015.
Vůz nesl tmavě modrý lak karoserie a nejnovější kapesní raketa je vlastně pouhým výraznějším faceliftem svého předchůdce. Nicméně, i tak je Corsa OPC stále velmi atraktivní díky agresivnějšímu body kitu a 17-palcovými koly s pneumatikami Michelin o rozměru 215/45 R17.
Srdcem a duší nejnovějšího vydání ostré Corsy 1,6-litrový přeplňovaný benzínový čtyřválec o výkonu 207 koní a točivém momentu 280 Nm. Motor je spojen se šestistupňovou manuální převodovkou, se kterou Corsa OPC zrychlí z 0 na 100 km / h za 6,8 sekundy Nejvyšší maximální rychlost činí 230 km / h a Opel říká, že super Corsa spotřebuje v kombinovaném režimu jen 7,5 litru na 100 km.
Pro ty, kteří nejsou zcela spokojeni se standardním provedením OPC, poskytuje Opel doplňkový balíček Performance Package. Ten zahrnuje větší 18-palcová kola, tužší nastavení podvozku, mechanickou lamelovou uzávěrku diferenciálu Drexler a přední brzdy Brembo s kotouči o rozměru 330mm.
Prodeje nového Opelu / Vauxhallu Corsa OPC / VXR začnou ještě letos v květnu, cena bude známa až o něco později.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.