Renault představil Clio RS 220 Trophy EDC, nabízí nejen větší výkon

ar5, 3. března 2015, 15:46 Google+ Geneva Motor Show 2015

Po včerejším úniku se dnes musel Renault pochlubit novým přírůstkem do rodiny modelu Clio. Tím je verze RS 220 Trophy EDC, která dostala jak vyšší výkon, tak přepracovanou převodovku, automatickou..

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor

Sdílejte článek

Ve srovnání se standardním Cliem RS nastaly nejvýznamnější změny pod kapotou, kde se stále ukrývá benzínový 4-válec o objemu 1,6 litru. Ten však nově získal 20 koní a 20 Nm k dobru, takže celkový součet nyní činí 220 koní a 260 Nm točivého momentu. I nadále je k dispozici funkce Torque Boost, která krátkodobě zvedne maximálním točivý moment na 280 Nm.

Možná ještě lepší zprávou je fakt, že Renault učinil některé aktualizace automatické převodovky EDC. Ta nyní slibuje až o 40 procent rychlejší řazení převodových stupňů v normálním režimu (ve sportovním režimu Race dokonce až o 50 %). Kalibrací prošel celý systém, takže uvidíme, zda se automat bude chovat v budoucnu "dravěji".

Nové Clio RS 220 Trophy EDC je dodáváno ve standardu s 18-palcovými koly z lehkých slitin Radical s černými vložkami. Kola jsou nazuta na pneumatiky Michelin Pilot Super Sport o rozměru 205/40 R18. Řízení dostalo strmější převod a ekologicky smýšlející systém Stop / Start bude fungovat jen v režimu Normal. Důležitý je i pokles emisí CO2 o šest gramů na hodnotu 138 g/km.

Nová verze Trophy sedí o 20mm niž vpředu a o 10 mm vzadu, navíc získala pozměněné sportovní tlumiče, které jsou vzadu o 40 procent tužší. V nabídce jsou i prvky výbavy jako je sportovní kožený volant, systém Renaultsport Monitor s telemetrií, vyhřívaná kožená sportovní sedadla, hliníkové dekory a plaketky RS 220 Trophy.

Prodeje přiostřeného Clia RS 220 Trophy EDC se spustí letos v červnu, jakou sumu za něj prodejce bude požadovat, to zatím není známo.

Vytisknout

Diskuze: Renault představil Clio RS 220 Trophy EDC, nabízí nejen větší výkon

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

Škoda Superb Combi IV

TEST Škoda Superb Combi L&K 2,0 TDI 142 kW 4x4 – vrchol nabídky, stojí za to ?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – život ve městě a elektrický provoz

Subaru Outback

TEST Subaru Outback Geyser – unikátní kříženec kombíku, offroadu a prémiovky

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – co vše budeme testovat a zkoumat?

reklama

Doporučujeme

Toyota Avensis ukázala v Ženevě  kosmetické a mechanické změny - anotační foto

Toyota Avensis ukázala v Ženevě kosmetické a mechanické změny

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud