Honda Civic Type R konečně představena, nabízí výkon 310 koní

ar5, 3. března 2015, 08:04 Google+ Geneva Motor Show 2015

A je to konečně tady, japonská automobilka Honda dnes na autosalonu v Ženevě ukázala oficiální podobu ostrého modelu Civic Type R.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor

Sdílejte článek

 

Výrobce jej popisuje jako "závodní auto na silnici" a to asi i proto, že Civic Type R má aerodynamický body kit, dokonalou techniku a vysoký výkon. Body kit obsahuje nový přední nárazník s většími otvory pro přívod vzduchu, přední splitter, odvětrávané přední blatníky, rozšířené boční prahy a kompletně zakrytovaný podvozek.

Nechybí ani zadní difuzor, velké zadní křídlo, čtyřy koncovky výfukového systému a 19-palcová litá kola s pneumatikami 235 / 35 R19. Interiér je vybaven červenými sportovními sedadly se semišovým efektem a červeným kontrastním prošíváním. Model má také kůží potažený sportovní volant a další červené dekory.

Zákazníci si mohou také objednat balíček GT, který přidává červené akcenty exteriéru, stejně jako přední a zadní parkovací senzory, automatické světlomety, dešťový senzor a elektricky ovládaná sklopná zpětná zrcátka. Mezi další přednosti patří prémiový audio systém, GPS navigace a celá řada bezpečnostních systémů.

Tím nejdůležitějším na nové Type R je ale motor, kterým je konkrétně přeplňovaný 2,0-litrový čtyřválec. Ten poskytuje výkon 310 koní, 400 Nm točivého momentu a je spojen se šestistupňovou manuální převodovkou. Díky tomu dovede vůz zrychlit z 0-100 km/h za 5,7 sekundy a rozjede se až na 270 km / h.

Když už mluvíme o výkonu, Civic Type R má čtyřstupňově nastavitelný podvozek a brzdy od firmy Brembo se čtyřpístkovými třmeny a 350mm vrtanými kotouči. K dispozici je také samosvorný diferenciál a přední náprava se zavěšením Dual Axis Strut s oddělenou těhlicí. Pokud už teď chcete novou Type R mít doma, první kusy se ke svým zákazníkům dostanou začátkem léta.

Vytisknout

Diskuze: Honda Civic Type R konečně představena, nabízí výkon 310 koní

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

Škoda Superb Combi IV

TEST Škoda Superb Combi L&K 2,0 TDI 142 kW 4x4 – vrchol nabídky, stojí za to ?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – život ve městě a elektrický provoz

Subaru Outback

TEST Subaru Outback Geyser – unikátní kříženec kombíku, offroadu a prémiovky

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – co vše budeme testovat a zkoumat?

Škoda Kamiq Monte Carlo

TEST: Škoda Kamiq 1,0 TSI DSG Monte Carlo – definice ideálního stylového crossoveru?

Škoda Superb Combi IV

TEST Škoda Superb IV 2,0 TDI 110 kW L&K – nový manažerský ideál přijíždí!

reklama

Doporučujeme

Lamborghini Aventador LP 750-4 Superveloce - nejdrsnější Lambo je venku - anotační foto

Lamborghini Aventador LP 750-4 Superveloce - nejdrsnější Lambo je venku

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud