Honda Civic Type R konečně představena, nabízí výkon 310 koní

ar5, 3. března 2015, 08:04 Google+ Geneva Motor Show 2015

A je to konečně tady, japonská automobilka Honda dnes na autosalonu v Ženevě ukázala oficiální podobu ostrého modelu Civic Type R.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor

Sdílejte článek

 

Výrobce jej popisuje jako "závodní auto na silnici" a to asi i proto, že Civic Type R má aerodynamický body kit, dokonalou techniku a vysoký výkon. Body kit obsahuje nový přední nárazník s většími otvory pro přívod vzduchu, přední splitter, odvětrávané přední blatníky, rozšířené boční prahy a kompletně zakrytovaný podvozek.

Nechybí ani zadní difuzor, velké zadní křídlo, čtyřy koncovky výfukového systému a 19-palcová litá kola s pneumatikami 235 / 35 R19. Interiér je vybaven červenými sportovními sedadly se semišovým efektem a červeným kontrastním prošíváním. Model má také kůží potažený sportovní volant a další červené dekory.

Zákazníci si mohou také objednat balíček GT, který přidává červené akcenty exteriéru, stejně jako přední a zadní parkovací senzory, automatické světlomety, dešťový senzor a elektricky ovládaná sklopná zpětná zrcátka. Mezi další přednosti patří prémiový audio systém, GPS navigace a celá řada bezpečnostních systémů.

Tím nejdůležitějším na nové Type R je ale motor, kterým je konkrétně přeplňovaný 2,0-litrový čtyřválec. Ten poskytuje výkon 310 koní, 400 Nm točivého momentu a je spojen se šestistupňovou manuální převodovkou. Díky tomu dovede vůz zrychlit z 0-100 km/h za 5,7 sekundy a rozjede se až na 270 km / h.

Když už mluvíme o výkonu, Civic Type R má čtyřstupňově nastavitelný podvozek a brzdy od firmy Brembo se čtyřpístkovými třmeny a 350mm vrtanými kotouči. K dispozici je také samosvorný diferenciál a přední náprava se zavěšením Dual Axis Strut s oddělenou těhlicí. Pokud už teď chcete novou Type R mít doma, první kusy se ke svým zákazníkům dostanou začátkem léta.

Vytisknout

Diskuze: Honda Civic Type R konečně představena, nabízí výkon 310 koní

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Ilustrační foto

Ostřílený profesionál Andrýsek do čela Tatry

Peugeot 907

Pozapomenuté sportovní vozy díl 6., Peugeot 907 uměl až 360 km/h

Ilustrační foto

Evropská komise vyměkla, ale ekodiktát dál pokračuje

Mercedes-Benz eSprinter

Test Mercedes-Benz eSprinter 312 KAWA: konečně elektromobil, který dává smyl

Ilustrační foto

NEKOMPROMISNĚ, Slovensko půjde proti zákazu spalovacích motorů

Volkswagen Touran

Volkswagen Touran 1.5 TSI Evo2 - skvělé rodinné auto za 850 tisíc

rolls-royce ghost

Luxusní vůz na firmu? Výjimkou nejsou ani garáže ztrátových firem

Jaguar C-X75 jako hvězda snímku Spectre

Pozapomenuté sportovní vozy díl 5., Jaguar C‑X75

Toyota Yaris GR

Jak správně zvládat aquaplaning či nenadálé smyky vašeho vozidla?

Peugeot 308 SW

TEST Peugeot 308 SW GT 1.2 PureTech – krásný kombík se základním benzinem

Mercedes A190 Twin

Pozapomenuté sportovní vozy díl 4., Mercedes A190 Twin

Toyota Mirai poháněná vodíkem na první veřejné tankovací stanici v ČR v Praze na Barrandově

V Česku deset vodíkových Toyot, otevřela první čerpací stanice

Mitsubishi Outlander PHEV

Mitsubishi představuje Outlander PHEV

Tesla Model Y

Dvěma Teslám Y odpadl během jízdy volant, americký úřad to tak nenechá

Ilustrační foto

ČR svolává schůzku rebelujících států kvůli Euro 7

reklama

Doporučujeme

Lamborghini Aventador LP 750-4 Superveloce - nejdrsnější Lambo je venku - anotační foto

Lamborghini Aventador LP 750-4 Superveloce - nejdrsnější Lambo je venku

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Luxusní vůz na firmu? Výjimkou nejsou ani garáže ztrátových firem

  2. NEKOMPROMISNĚ, Slovensko půjde proti zákazu spalovacích motorů

  3. Test Mercedes-Benz eSprinter 312 KAWA: konečně elektromobil, který dává smyl

  4. Evropská komise vyměkla, ale ekodiktát dál pokračuje

  5. Pozapomenuté sportovní vozy díl 6., Peugeot 907 uměl až 360 km/h

  6. Ostřílený profesionál Andrýsek do čela Tatry

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud