Minulý týden vypustilo Lamborghini do světa ukázu toho, co ostrého chystá na stánek autosalonu v Ženevě. Dneškem si můžeme prozatimní nejostřejší lambo všech do konečně detailně prohlédnout.
Vůz nese označení Aventador LP 750-4 Superveloce a dostal více síly v lehčím balení. Nárůst výkonu činí 50 koní, takže ve výsledku vůz disponuje výkonem 750 koní a ztratil na své váze 50 kg (v současné době tedy váží 1525 kg). Verze SV dovede zrychlit z 0-100 km / h za pouhých 2,8 sekundy a rozjede se až na 350 km / h.
Lamborghini Aventador LP 750-4 Superveloce však nedostalo jen vyšší výkon, inženýři zdokonalili i jeho aerodynamiku. Ta je nyní lepší o 150 procent a generuje dalších 170 procent přítlaku navíc oproti standardnímu modelu. V interiéru je nová TFT přístrojová deska a na sportovní sedadla.
Ti, kdož mají o vůz zájem, tak ze svého konta budou muset odčerpat minimálně 327,190 Eur (v přepočtu necelých 9 milionů Kč). Všechny vozy dostanou matně černá 20-palcová přední kola, vzadu se usadí disky ještě o palec větší. Vůz využije pneumatiky Pirelli P Zero Corsa a o bezpečné zastavení se postarají uhlíkovo keramické brzdy.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.