První fotografie posledního z 450 hypersportů od Bugatti je venku. Jméno Veyron La Finale potvrzeno.
Bugatti Veyron Grand Sport Vitesse La Finale, tak se jmenuje poslední ze 450 vyrobených supersportovních aut Veyron. Jejich výroba započala před deseti lety a během ní se ve Francii vyrobilo 450 Veyronů.
Červeno černý Veyron patří mezi ty nejdůležitější. Završuje kariéru úspěšného modelu, který je známý po celém světě. Přesto se potýkal s problémy co se prodejů týče. Nesplnil ani očekávání automobilky v oblasti exkluzivity a jeho cena klesá, tudíž se zřejmě hned nestane sběratelským artiklem.
Na druhou stranu, před deseti lety se jednalo o ojedinělý automobil. Však jeho čtyřikrát přeplňovaný osmilitrový šestnáctiválec je dílo hodné uznání. V posledním vyrobeném kusu má motor výkon 1200 koní (882 kW) a maximum točivého momentu je masivních 1500 Nm. Díky tomu umí vystřelit z klidu na 100 km/h během pouhých 2,6 sekundy. Nejvyšší rychlost přitom je 408 km/h.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.