Pokud toužíte po pozornosti a chcete šestikolové monstrum, nemusíte nutně kupovat Mercedes G63 AMG 6x6.
Vaší touhu vystoupit z davu splní například Afzal Kahn, který si s úpravou Defendera dal skutečně záležet. Ostatně, jeho schopnosti jsou na takové úrovni, že pro něj není problém upravit Defendera na přání zákazníka přesně tak, jak si jej představuje.
Nemůžeme se pak divit, že vznikl model s názvem Flying Huntsman 110 WB 6x6. „Létající lovec“ má místo obvyklého dieselu pod kapotou trochu jiný agregát. Jedná se o vidlicový osmiválec o objemu 6,2 litru. Ten produkuje výkon 321 kW. Kvůli tomuto motoru se prodloužila přední část o 40 cm proti klasickému Defenderu. Zadní část se prodloužila o 80 cm.
Tento Defender není jen bláznivým snem jednoho zákazníka. Jeho schopnosti v terénu mají být výjimečné. To má zajistit nespočet uzávěrek diferenciálů a samozřejmě také všechna hnaná kola na patřičném obutí.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.