Mercedes-Benz koncem týdne oficiálně představil svůj okruhový speciál na bázi vozu AMG GT.
Nese přízvisko GT3 a jedná se o vysoce výkonný závodní vůz, který byl navržen tak, aby odpovídal specifikacím FIA GT3. Aby se AMG GT3 mohl rovnat s konkurencí, dostal body kit z uhlíkových vláken. Ten obsahuje modifikované nárazníky, odvětrávané přední blatníky, boční prahy a nové dveře. Vůz má také novou kapotu z uhlíkových vláken, zadní difuzor a velké zadní křídlo.
Závodní kabina se může pochlubit skořepinovým sedadlem, digitálními sdruženými přístroji a bezpečností klecí. Krom toho Mercedes instaloval i nový volant, specifické ovladače a čalounění z uhlíkových vláken. Aby byl na okruhu AMG GT3 opravdu nedostižný, dostane pod kapotu zmodernizovanou verzi 6.3-litrového osmiválce. Ten poskytl jeho předchůdce SLS AMG GT3, což znamená, že motor bude připojen k šestistupňové sekvenční závodní převodovce.
Ostrý Mercedes-AMG GT3 se začne již brzy prodávat, první kusy však dorazí k zájemcům až v druhé půlce letoška.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.