Mercedes-Benz koncem týdne oficiálně představil svůj okruhový speciál na bázi vozu AMG GT.
Nese přízvisko GT3 a jedná se o vysoce výkonný závodní vůz, který byl navržen tak, aby odpovídal specifikacím FIA GT3. Aby se AMG GT3 mohl rovnat s konkurencí, dostal body kit z uhlíkových vláken. Ten obsahuje modifikované nárazníky, odvětrávané přední blatníky, boční prahy a nové dveře. Vůz má také novou kapotu z uhlíkových vláken, zadní difuzor a velké zadní křídlo.
Závodní kabina se může pochlubit skořepinovým sedadlem, digitálními sdruženými přístroji a bezpečností klecí. Krom toho Mercedes instaloval i nový volant, specifické ovladače a čalounění z uhlíkových vláken. Aby byl na okruhu AMG GT3 opravdu nedostižný, dostane pod kapotu zmodernizovanou verzi 6.3-litrového osmiválce. Ten poskytl jeho předchůdce SLS AMG GT3, což znamená, že motor bude připojen k šestistupňové sekvenční závodní převodovce.
Ostrý Mercedes-AMG GT3 se začne již brzy prodávat, první kusy však dorazí k zájemcům až v druhé půlce letoška.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?