Nové BMW M3 bude mít výkon přes 500 koní a to není vše.
Nejnovější informace hovoří o chystaných změnách pro nové BMW M3. Začneme od motoru. Stále se počítá s tím, že pod kapotou bude přeplňovaný řadový šestiválec o objemu tři litry. Místo klasických turbodmychadel by se měly o přeplňování starat dvě elektrická. Tím má výrazně narůst výkon i točivý moment.
Výkon tak vzroste minimálně na 500 koní s tím ruku v ruce poroste i točivý moment o jakou hodnotu není jasné, ale předpokládáme nárůst o zhruba 100 N.m.
Samotné BMW 3 se také změní. V plánu je snížení hmotnosti, rozšíření rozchodu kol a tím zvýšit stabilitu, prodloužení rozvoru a snížení těžiště. Zároveň má být budoucí trojka výrazně pohodlnější a to nikoliv na úkor tuhosti podvozku a jízdních vlastností. Tuto kombinaci má zajistit nová generace tlumičů.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.