Nezávislý umělec Jon Sibal si díky počítačovým programům pohrál se současným BMW i8 a vytvořil virtuální projekt závodního auta v kategorii GT3.
i8 GT3 se zřejmě na okruhy nikdy opravdu nedostane, i tak si ale umělec dal hodně záležet. Vůz nabízí široký body kit s předním nárazníkem a splitterem z uhlíkových vláken. Při bližším pohledu na snímek jsou rozpoznatelné nové boční prahy a vzadu masivní křídlo.
Sériové i8 je vybaveno plug-in hybridním systémem, který zahrnuje 1,5 litrový benzínový 3-válec a elektromotor. TwinPower Turbo jednotka generuje 231 koní a 320 Nm, zatímco elektromotor přidává dalších 131 koní. Veškerý výkon je přenesen na kola přes dvoustupňovou automatickou převodovku.
Závodní verze i8 GT3 by se zcela jistě na okruzích neztratila, ale i sériové provedení stijí za to. Klasické i8 totiž dovede zrychlit z 0-100 km / h za 4,4 sekundy a průměrná spotřeba paliva má být jen 2,5 litru. To se však díky posledním měřením v pořadu Top Gear moc nepotvrdilo, nedávno mu totiž naměřili mnohem vyšší spotřebu.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.