Nezávislý umělec Jon Sibal si díky počítačovým programům pohrál se současným BMW i8 a vytvořil virtuální projekt závodního auta v kategorii GT3.
i8 GT3 se zřejmě na okruhy nikdy opravdu nedostane, i tak si ale umělec dal hodně záležet. Vůz nabízí široký body kit s předním nárazníkem a splitterem z uhlíkových vláken. Při bližším pohledu na snímek jsou rozpoznatelné nové boční prahy a vzadu masivní křídlo.
Sériové i8 je vybaveno plug-in hybridním systémem, který zahrnuje 1,5 litrový benzínový 3-válec a elektromotor. TwinPower Turbo jednotka generuje 231 koní a 320 Nm, zatímco elektromotor přidává dalších 131 koní. Veškerý výkon je přenesen na kola přes dvoustupňovou automatickou převodovku.
Závodní verze i8 GT3 by se zcela jistě na okruzích neztratila, ale i sériové provedení stijí za to. Klasické i8 totiž dovede zrychlit z 0-100 km / h za 4,4 sekundy a průměrná spotřeba paliva má být jen 2,5 litru. To se však díky posledním měřením v pořadu Top Gear moc nepotvrdilo, nedávno mu totiž naměřili mnohem vyšší spotřebu.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?