Volkswagen příští týden představí Passat CC. Bohužel jen jako koncept.
Dle serveru AutoExpress si na sériový Passat CC ještě chvíli počkáme. Konkrétně až dva roky. První náznaky jeho podoby budeme moci vidět už na autosalonu v Ženevě, kde Volkswagen představí koncept Passatu CC. Bude tak brát v potaz zpětnou vazbu od zákazníků a dle toho doladí design chystané novinky.
Je však už nyní jasné, že design Passatu CC bude naroubovaný na podobu současné osmé generace Passatu. I tak by měli designéři mít dost prostoru pro realizaci své představy. Očekáváme výrazně agresivnější masku chladiče s ostřejšími rysy světel. Samozřejmě bude Passat CC mít bezrámová okna, a svažující se záď, která opět bude pro Passat CC charakteristickým prvkem.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.