Příští generace Volkswagenu CC bude uvedena na trh až v roce 2017, i tak vám dnes ukážeme, jak by vůz mohl vypadat.
Přiložený snímek znázorňuje nové CC rovnou v provedení R-Line, jeho základ přitom hledejme v současném Passatu (B8). Volkswagen pomalu pracuje na příštím CC, Passat v podobě čtyřdveřového kupé možná uvidíme v podobě konceptu příští měsíc na autosalonu v Ženevě 2015.
Ve srovnání se standardním Passatem bude provedení CC o 101 mm kratší a dostane více zešikmenou linii střechy. Díky tomu se auto pochlubí uhlazenějším bočním profilem, zároveň se má snížit i světlá výška. Na rozdíl od současného modelu, který má víko kufru ve stylu sedanu, dostane nový CC více praktické zadní výklopné dveře.
Šéf americké divize Volkswagenu, Michael Horn, řekl před necelým rokem, že vyvíjí dvě verze nového CC. Jedna z nich je klasický fastback a také zmínil, že americká verze by mohla být vyráběna přímo v USA. Důvodem je hlavně snížení dovozních nákladů, jakož i nepříznivé směnné kurzy.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?