Příští generace Volkswagenu CC bude uvedena na trh až v roce 2017, i tak vám dnes ukážeme, jak by vůz mohl vypadat.
Přiložený snímek znázorňuje nové CC rovnou v provedení R-Line, jeho základ přitom hledejme v současném Passatu (B8). Volkswagen pomalu pracuje na příštím CC, Passat v podobě čtyřdveřového kupé možná uvidíme v podobě konceptu příští měsíc na autosalonu v Ženevě 2015.
Ve srovnání se standardním Passatem bude provedení CC o 101 mm kratší a dostane více zešikmenou linii střechy. Díky tomu se auto pochlubí uhlazenějším bočním profilem, zároveň se má snížit i světlá výška. Na rozdíl od současného modelu, který má víko kufru ve stylu sedanu, dostane nový CC více praktické zadní výklopné dveře.
Šéf americké divize Volkswagenu, Michael Horn, řekl před necelým rokem, že vyvíjí dvě verze nového CC. Jedna z nich je klasický fastback a také zmínil, že americká verze by mohla být vyráběna přímo v USA. Důvodem je hlavně snížení dovozních nákladů, jakož i nepříznivé směnné kurzy.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.