Příští generace Volkswagenu CC bude uvedena na trh až v roce 2017, i tak vám dnes ukážeme, jak by vůz mohl vypadat.
Přiložený snímek znázorňuje nové CC rovnou v provedení R-Line, jeho základ přitom hledejme v současném Passatu (B8). Volkswagen pomalu pracuje na příštím CC, Passat v podobě čtyřdveřového kupé možná uvidíme v podobě konceptu příští měsíc na autosalonu v Ženevě 2015.
Ve srovnání se standardním Passatem bude provedení CC o 101 mm kratší a dostane více zešikmenou linii střechy. Díky tomu se auto pochlubí uhlazenějším bočním profilem, zároveň se má snížit i světlá výška. Na rozdíl od současného modelu, který má víko kufru ve stylu sedanu, dostane nový CC více praktické zadní výklopné dveře.
Šéf americké divize Volkswagenu, Michael Horn, řekl před necelým rokem, že vyvíjí dvě verze nového CC. Jedna z nich je klasický fastback a také zmínil, že americká verze by mohla být vyráběna přímo v USA. Důvodem je hlavně snížení dovozních nákladů, jakož i nepříznivé směnné kurzy.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.