Na trhu s menšími užitkovými vozy působí i Citroën se svým Berlingem. To dostalo ke včerejšímu dni facelift, který bude uveden ve veřejné premiéře na ženevském autosalonu.
Francouzská značka vytvořila menší změny pro obě verze (Multispace i užitková). Ty nyní přicházejí s přepracovaným předním nárazníkem s přemístěnými LED diodami pro denní svícení a vylepšenou maskou chladiče. Kromě toho se na rodinu zaměřený Multispace bude nabízet se dvěma novými laky karoserie Moka Grey a Cumulus Grey.
V kabině je nový displej o rozměru sedm palců s informačním systémem Touchdrive. Za jeho pomocí může řidič využívat spoustu aplikací, jako je například populární Mirror Link. Systém poskytuje také přístup k různým nastavením vozidla, umožňuje přehrávání médií. Od června bude Berlingo k dispozici s parkovacími senzory a couvací kamerou, pokud si počkáte do listopadu, Berlingo se dočká aktivního brzdového systému. Ten se automaticky aktivuje v případě nouze, aby se zabránilo kolizi v nízké rychlosti.
Citroën Berlingo se bude nabízet s různými vznětovými motory v těchto konfiguracích: BlueHDi 75 s manuální převodovkou, BlueHDi 100, BlueHDi 100 S & S, Blue HDi100 S & S s automatem ETG6 a silnější BlueHDi 120 S & S 6-stupňovou manuální skříní. Elektrická verze s výkonem 67 koní a točivým momentem 200 Nm zaručuje na jedno nabití jízdní dosah 170 km a maximální rychlost 110 km / h.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.