Na trhu s menšími užitkovými vozy působí i Citroën se svým Berlingem. To dostalo ke včerejšímu dni facelift, který bude uveden ve veřejné premiéře na ženevském autosalonu.
Francouzská značka vytvořila menší změny pro obě verze (Multispace i užitková). Ty nyní přicházejí s přepracovaným předním nárazníkem s přemístěnými LED diodami pro denní svícení a vylepšenou maskou chladiče. Kromě toho se na rodinu zaměřený Multispace bude nabízet se dvěma novými laky karoserie Moka Grey a Cumulus Grey.
V kabině je nový displej o rozměru sedm palců s informačním systémem Touchdrive. Za jeho pomocí může řidič využívat spoustu aplikací, jako je například populární Mirror Link. Systém poskytuje také přístup k různým nastavením vozidla, umožňuje přehrávání médií. Od června bude Berlingo k dispozici s parkovacími senzory a couvací kamerou, pokud si počkáte do listopadu, Berlingo se dočká aktivního brzdového systému. Ten se automaticky aktivuje v případě nouze, aby se zabránilo kolizi v nízké rychlosti.
Citroën Berlingo se bude nabízet s různými vznětovými motory v těchto konfiguracích: BlueHDi 75 s manuální převodovkou, BlueHDi 100, BlueHDi 100 S & S, Blue HDi100 S & S s automatem ETG6 a silnější BlueHDi 120 S & S 6-stupňovou manuální skříní. Elektrická verze s výkonem 67 koní a točivým momentem 200 Nm zaručuje na jedno nabití jízdní dosah 170 km a maximální rychlost 110 km / h.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?