Na trhu s menšími užitkovými vozy působí i Citroën se svým Berlingem. To dostalo ke včerejšímu dni facelift, který bude uveden ve veřejné premiéře na ženevském autosalonu.
Francouzská značka vytvořila menší změny pro obě verze (Multispace i užitková). Ty nyní přicházejí s přepracovaným předním nárazníkem s přemístěnými LED diodami pro denní svícení a vylepšenou maskou chladiče. Kromě toho se na rodinu zaměřený Multispace bude nabízet se dvěma novými laky karoserie Moka Grey a Cumulus Grey.
V kabině je nový displej o rozměru sedm palců s informačním systémem Touchdrive. Za jeho pomocí může řidič využívat spoustu aplikací, jako je například populární Mirror Link. Systém poskytuje také přístup k různým nastavením vozidla, umožňuje přehrávání médií. Od června bude Berlingo k dispozici s parkovacími senzory a couvací kamerou, pokud si počkáte do listopadu, Berlingo se dočká aktivního brzdového systému. Ten se automaticky aktivuje v případě nouze, aby se zabránilo kolizi v nízké rychlosti.
Citroën Berlingo se bude nabízet s různými vznětovými motory v těchto konfiguracích: BlueHDi 75 s manuální převodovkou, BlueHDi 100, BlueHDi 100 S & S, Blue HDi100 S & S s automatem ETG6 a silnější BlueHDi 120 S & S 6-stupňovou manuální skříní. Elektrická verze s výkonem 67 koní a točivým momentem 200 Nm zaručuje na jedno nabití jízdní dosah 170 km a maximální rychlost 110 km / h.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?