Luxusní odnož Nissanu, společnost Infiniti, asi každý z vás zná. Na domácím trhu proto Nissan zavedly 2015 uvedl omlazený sedan Fuga.
Ten je v Evropě známý jako Infiniti Q70 a co vlastně facelift přináší? Fuga má novou přední masku s mřížkou chladiče, která je lemována LED světlomety a LED diodami pro denní svícení. Sedan má také další chromované lišty, změněné kryty zpětných zrcátek s integrovanými blinkry a nová hliníková kola p rozměru 18 palců. Vzadu se pro změnu nachází upravený zadní nárazník a zadní světla s technikou LED.
Změny uvnitř kabiny jsou poměrně omezené, v podstatě zde přibylo jen vetší množství zvukové izolace, přepracovaná odkládací schránka a lepší zadní sedadla. Fuga je již v prodeji a je otázkou času, kdy se dostane i k nám do Evropy. Pod kapotou omlazené Fugy se ocitly hned tři motory:
- 2,5 litrový motor V6 s výkonem 225 koní a 258 Nm točivého momentu
- 3.7-litrový motor V6 s výkonem 333 koní a 363 Nm točivého momentu
- 3,5-litrový hybridní motor V6 s kombinovaným maximálním výkonem 364 koní
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?