Luxusní odnož Nissanu, společnost Infiniti, asi každý z vás zná. Na domácím trhu proto Nissan zavedly 2015 uvedl omlazený sedan Fuga.
Ten je v Evropě známý jako Infiniti Q70 a co vlastně facelift přináší? Fuga má novou přední masku s mřížkou chladiče, která je lemována LED světlomety a LED diodami pro denní svícení. Sedan má také další chromované lišty, změněné kryty zpětných zrcátek s integrovanými blinkry a nová hliníková kola p rozměru 18 palců. Vzadu se pro změnu nachází upravený zadní nárazník a zadní světla s technikou LED.
Změny uvnitř kabiny jsou poměrně omezené, v podstatě zde přibylo jen vetší množství zvukové izolace, přepracovaná odkládací schránka a lepší zadní sedadla. Fuga je již v prodeji a je otázkou času, kdy se dostane i k nám do Evropy. Pod kapotou omlazené Fugy se ocitly hned tři motory:
- 2,5 litrový motor V6 s výkonem 225 koní a 258 Nm točivého momentu
- 3.7-litrový motor V6 s výkonem 333 koní a 363 Nm točivého momentu
- 3,5-litrový hybridní motor V6 s kombinovaným maximálním výkonem 364 koní
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.