Toyota Avensis prodělala facelift, novou generaci už nečekejte

ar5, 16. února 2015, 11:29 Google+

Podle aktuálně dostupných zpráv by měla výroba sedanu Avensis skončit v roce 2018, takže ji defacto postihl stejný osud, jako konkurenční Hondu Accord, která evropské trhy opustí na konci letošního roku.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor

Sdílejte článek

Jelikož se Toyota nehodlá zabývat vývojem nové generace Avensisu, připravila si dlouho době vyvíjený facelift. Ta zahrnuje vylepšenou výbavu, novou paletu barev karoserie a pár nových designů litých kol. U omlazeného Avensisu jsou vidět nové přední světlomety, přední nárazník a kapota. Změnami prošla i záď a údajně je podstatně vylepšený i podvozek a pod kapotou časem očekávejme pár nových motorů.

Počítat tedy můžeme hlavně s novým 1,6litrovým dieselem D-4D, jehož vývoj mělo na starosti německé BMW. Oproti tomu postarší agregáty o objemu 1.8 a 2.2 litru nevyhovují emisní normě Euro 6 a tak je otázkou, zda je Toyota na dobro vyřadí z nabídky.

Modernizace se samozřejmě dotkla i kabiny, kdy inženýři Toyoty zapracovali na větším poholí posádky. Nutností byla instalace kvalitnějších materiálů, nový design palubní desky a vůz rovněž dostane technologi Toyota Safety Sense. Ta obsahuje autonomní brzdový systém a adaptivní tempomat.

Světovou premiéru si omlazený Avensis odbude na autosalonu v Ženevě, do prodeje jej pak Toyota vpustí letos v létě.

Vytisknout

Diskuze: Toyota Avensis prodělala facelift, novou generaci už nečekejte

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Toyota bZ4X - namísto klasické masky senzory, světla a aerodynamické prvky v údajně „žraločí“ podobě

Toyota chystá baterie nové generace a víme, kdy je chce představit

TMMF zahájení výroby

Odborníci řekli, jak to bude s chybějícími čipy pro auta

Honda Monkey 125

Ikonická Honda Monkey 125 ročník 2022

Volkswagen Golf GTI

Volkswagen Golf GTI - Nejuniverzálnější hothatch, který nadchne, ale i naštve

Bentley Arnage 4x4

Kam se hrabe Géčko od Mercedesu, toto Bentley Arnage je opravdu nepřehlédnutelné

Mercedes-Benz EQV

Test: Mercedes EQV 300 L - Jasná odpověď na otázku, zda vzít elektrický pohon nebo turbo diesel

Toyota H2 Truck

V Česku by mělo být 20 vodíkových čerpaček pro nákladní auta

Ducati Panigale v4

Ducati Panigale V4 2020 – Dokonalost v praxi. Má vůbec nějaké neduhy?

HoppyGo Fiat Ducato

Poptávka po sdílených obytných vozech je letos obrovská

Škoda představila Enyaq iV, svje první čistě elektrické SUV

Škoda prozradila, jak dál s elektromobily

Volkswagen Amarok 3.0 TDI 190kW Aventura

Test: Volkswagen Amarok 3,0 TDI 190kW Aventura – navoněný pracant v obleku

toyota supra

Legendární Supra se objeví v kinech při Rychle a zběsile naživo

Škoda Enyaq iV nabíjená prostřednictvím zařízení Wallbox iV dodávaného automobilkou

Škoda tvrdí, že elektromobily jsou stejně bezpečné, jako auta s tradičním pohonem

Dynamika, komfort, praktičnost, hospodárnost, kompletně nový Lexus NX představen

Dynamika, komfort, praktičnost, hospodárnost, kompletně nový Lexus NX představen

Nový Volkswagen Polo nabídne jako jeden z prvních modelů ve své třídě částečně automatizovanou jízdu

Volkswagen zjistil únik dat zákazníků

reklama

Doporučujeme

mazda mx-5

Mazdu MX-5 s originálními doplňky vypadá skvěle

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Odborníci řekli, jak to bude s chybějícími čipy pro auta

  2. Ikonická Honda Monkey 125 ročník 2022

  3. Volkswagen Golf GTI - Nejuniverzálnější hothatch, který nadchne, ale i naštve

  4. Kam se hrabe Géčko od Mercedesu, toto Bentley Arnage je opravdu nepřehlédnutelné

  5. Test: Mercedes EQV 300 L - Jasná odpověď na otázku, zda vzít elektrický pohon nebo turbo diesel

  6. V Česku by mělo být 20 vodíkových čerpaček pro nákladní auta

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud