Honda dneškem zveřejnila první detailní záběry na části karoserie chystaného modelu Civic Type R. Jeho světová premiéra se odehraje za pár týdnů na autosalonu v Ženevě.
Když se na snímky podíváme podrobněji, neujde naší pozornosti agresivní přední nárazník, který byl speciálně navržen tak, aby omezoval turbulenci vzduchu kolem předních kol. Dále také pomáhá ke zvýšení stability ve vysokých rychlostech. Honda zároveň potvrdila, že Type R bude mít přední splitter, odvětrávané přední blatníky a boční aerodynamické prahy. Chybět nesmí prominentní zadní křídlo a zakrytování podvozku.
Honda je stále docela ostýchavá ohledně technických specifikací, ale potvrdila, že nastupující Civic Type R dostane brzdový systém Brembo s čtyřpístkovými třmeny s vrtanými kotouči o rozměru 350mm. Ty budou skryty za specifickými koly z lehkých slitin o rozměru 19 palců.
Pod kapotou zcela jistě najdeme přeplňovaný 2,0-litrový čtyřválcový motor, stále ale není jasné, jaký výkon vůz dostane. Civic Type R má dosáhnout maximální rychlosti 270 km / h, čímž se má stát jasným vítězem nad všemi konkurenty v oblasti "hothatch" s náhonem na přední kola.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?