Honda dneškem zveřejnila první detailní záběry na části karoserie chystaného modelu Civic Type R. Jeho světová premiéra se odehraje za pár týdnů na autosalonu v Ženevě.
Když se na snímky podíváme podrobněji, neujde naší pozornosti agresivní přední nárazník, který byl speciálně navržen tak, aby omezoval turbulenci vzduchu kolem předních kol. Dále také pomáhá ke zvýšení stability ve vysokých rychlostech. Honda zároveň potvrdila, že Type R bude mít přední splitter, odvětrávané přední blatníky a boční aerodynamické prahy. Chybět nesmí prominentní zadní křídlo a zakrytování podvozku.
Honda je stále docela ostýchavá ohledně technických specifikací, ale potvrdila, že nastupující Civic Type R dostane brzdový systém Brembo s čtyřpístkovými třmeny s vrtanými kotouči o rozměru 350mm. Ty budou skryty za specifickými koly z lehkých slitin o rozměru 19 palců.
Pod kapotou zcela jistě najdeme přeplňovaný 2,0-litrový čtyřválcový motor, stále ale není jasné, jaký výkon vůz dostane. Civic Type R má dosáhnout maximální rychlosti 270 km / h, čímž se má stát jasným vítězem nad všemi konkurenty v oblasti "hothatch" s náhonem na přední kola.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.