Počátkem týdne se světu představila nová verze Volkswagenu Caddy a po pár dnech tu máme první umělecký návrh. Ten má na svědomí X-Tomi Design a vytvořil Caddy GTI.
Po výkonné verzi Caddyho by jistě sáhlo mnoho z nás, velký vnitřní prostor, zavazadelník a výkonná pohonná jednotka by byla skvělou kombinací. Dnešní trend je navíc takový, že auta dostávají čím dál menší motory co se týče objemu a ostře naladěnou dodávku v dnešní době snad ani nemáte šanci koupit.
Volkswagen se sice k verzi Caddy GTI jako obvykle odmítl vyjádřit, ale to neznamená, že bychom se jej nemuseli dočkat. Velké množství podnikatelů by jistě ocenilo výkonný Caddy, ve kterém by mohli převážet nespočet krabic a i při plném naložení by s ním ujeli kde jakému sportovnímu vozu. Otázkou je, co by Volkswagen dal pod kapotu, pokud by tam instaloval kupříkladu ostrý dvoulitr z verze Golf GTI, o zábavu by bylo víc než postaráno.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.