Počátkem týdne se světu představila nová verze Volkswagenu Caddy a po pár dnech tu máme první umělecký návrh. Ten má na svědomí X-Tomi Design a vytvořil Caddy GTI.
Po výkonné verzi Caddyho by jistě sáhlo mnoho z nás, velký vnitřní prostor, zavazadelník a výkonná pohonná jednotka by byla skvělou kombinací. Dnešní trend je navíc takový, že auta dostávají čím dál menší motory co se týče objemu a ostře naladěnou dodávku v dnešní době snad ani nemáte šanci koupit.
Volkswagen se sice k verzi Caddy GTI jako obvykle odmítl vyjádřit, ale to neznamená, že bychom se jej nemuseli dočkat. Velké množství podnikatelů by jistě ocenilo výkonný Caddy, ve kterém by mohli převážet nespočet krabic a i při plném naložení by s ním ujeli kde jakému sportovnímu vozu. Otázkou je, co by Volkswagen dal pod kapotu, pokud by tam instaloval kupříkladu ostrý dvoulitr z verze Golf GTI, o zábavu by bylo víc než postaráno.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?