Počátkem týdne se světu představila nová verze Volkswagenu Caddy a po pár dnech tu máme první umělecký návrh. Ten má na svědomí X-Tomi Design a vytvořil Caddy GTI.
Po výkonné verzi Caddyho by jistě sáhlo mnoho z nás, velký vnitřní prostor, zavazadelník a výkonná pohonná jednotka by byla skvělou kombinací. Dnešní trend je navíc takový, že auta dostávají čím dál menší motory co se týče objemu a ostře naladěnou dodávku v dnešní době snad ani nemáte šanci koupit.
Volkswagen se sice k verzi Caddy GTI jako obvykle odmítl vyjádřit, ale to neznamená, že bychom se jej nemuseli dočkat. Velké množství podnikatelů by jistě ocenilo výkonný Caddy, ve kterém by mohli převážet nespočet krabic a i při plném naložení by s ním ujeli kde jakému sportovnímu vozu. Otázkou je, co by Volkswagen dal pod kapotu, pokud by tam instaloval kupříkladu ostrý dvoulitr z verze Golf GTI, o zábavu by bylo víc než postaráno.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?