Porsche Cayman GT4 oficiálně představeno, dostalo výkon 385 koní

ar5, 5. února 2015, 08:00 Google+

Německé Porsche oficiálně představilo nejlepší verzi malého Caymanu s přízviskem GT4. Živě se sice ukáže až na autosalonu v Ženevě, ale již dnes vám přinášíme první technické informace.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor

Sdílejte článek

 

Porsche Cayman GT4 má agresivní přední nárazník s předním splitterem a jinou mřížkou chladiče. Při pohledu dozadu můžeme vidět větší zadní spoiler a obrovské pevné zadní křídlo. Model má také duální sportovní výfukový systém a o 30mm sniženou světlou výšku podvozku. O bezpečné zastavení v jakékoliv situaci se pro změnu postarají vysoce výkonné brzdy z modelu 911 GT3. Kabina je u nejsportovnějšího provedení vybavena sedadly čalouněnými kůží a Alcantarou, Alcantaru nese i sportovní volant a opěrky loktů ve dveřích.

To nejdůležitější však leží pod kapotou, kde je usazen 3,8-litrový šestiválec o výkonu 385 koní. Ten je napojen na šestistupňovou manuální převodovku a vůz díky tomu dovede zrychlit z 0-100 km/h za skvělých 4,4 sekundy. Koho by zajímala maximální rychlost, nečekejte žádné omezovače, ostrý Cayman se zastaví až na hodnotě 295 km / h. Kromě toho se Porsche pochlubilo, že model zvládl zajet slavný Nürburgring Nordschleife za 7 minut a 40 sekund.

Ostrý Cayman GT4 může být vybaven i celou řadou doplňků, jako jsou uhlíkovo keramické brzdy, sedačkami vyztuženými uhlíkovými vlákny nebo paketem Sport Chrono Package. Nejnovější Cayman GT4 je v současné době již možné objednávat a německý ceník říká, že základní verze přijde na 85,779 Eur.

Vytisknout

Diskuze: Porsche Cayman GT4 oficiálně představeno, dostalo výkon 385 koní

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

TEST: Škoda Yeti 2.0 TDI 4x4 DSG (125 kW) Laurin & Klement - To nejlepší z Yetiho - anotační foto

TEST: Škoda Yeti 2.0 TDI 4x4 DSG (125 kW) Laurin & Klement - To nejlepší z…

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud