Porsche Cayman GT4 oficiálně představeno, dostalo výkon 385 koní

ar5, 5. února 2015, 08:00 Google+

Německé Porsche oficiálně představilo nejlepší verzi malého Caymanu s přízviskem GT4. Živě se sice ukáže až na autosalonu v Ženevě, ale již dnes vám přinášíme první technické informace.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor

Sdílejte článek

 

Porsche Cayman GT4 má agresivní přední nárazník s předním splitterem a jinou mřížkou chladiče. Při pohledu dozadu můžeme vidět větší zadní spoiler a obrovské pevné zadní křídlo. Model má také duální sportovní výfukový systém a o 30mm sniženou světlou výšku podvozku. O bezpečné zastavení v jakékoliv situaci se pro změnu postarají vysoce výkonné brzdy z modelu 911 GT3. Kabina je u nejsportovnějšího provedení vybavena sedadly čalouněnými kůží a Alcantarou, Alcantaru nese i sportovní volant a opěrky loktů ve dveřích.

To nejdůležitější však leží pod kapotou, kde je usazen 3,8-litrový šestiválec o výkonu 385 koní. Ten je napojen na šestistupňovou manuální převodovku a vůz díky tomu dovede zrychlit z 0-100 km/h za skvělých 4,4 sekundy. Koho by zajímala maximální rychlost, nečekejte žádné omezovače, ostrý Cayman se zastaví až na hodnotě 295 km / h. Kromě toho se Porsche pochlubilo, že model zvládl zajet slavný Nürburgring Nordschleife za 7 minut a 40 sekund.

Ostrý Cayman GT4 může být vybaven i celou řadou doplňků, jako jsou uhlíkovo keramické brzdy, sedačkami vyztuženými uhlíkovými vlákny nebo paketem Sport Chrono Package. Nejnovější Cayman GT4 je v současné době již možné objednávat a německý ceník říká, že základní verze přijde na 85,779 Eur.

Vytisknout

Diskuze: Porsche Cayman GT4 oficiálně představeno, dostalo výkon 385 koní

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

Škoda Superb Combi IV

TEST Škoda Superb Combi L&K 2,0 TDI 142 kW 4x4 – vrchol nabídky, stojí za to ?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – život ve městě a elektrický provoz

Subaru Outback

TEST Subaru Outback Geyser – unikátní kříženec kombíku, offroadu a prémiovky

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – co vše budeme testovat a zkoumat?

Škoda Kamiq Monte Carlo

TEST: Škoda Kamiq 1,0 TSI DSG Monte Carlo – definice ideálního stylového crossoveru?

Škoda Superb Combi IV

TEST Škoda Superb IV 2,0 TDI 110 kW L&K – nový manažerský ideál přijíždí!

reklama

Doporučujeme

TEST: Škoda Yeti 2.0 TDI 4x4 DSG (125 kW) Laurin & Klement - To nejlepší z Yetiho - anotační foto

TEST: Škoda Yeti 2.0 TDI 4x4 DSG (125 kW) Laurin & Klement - To nejlepší z…

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud