Mercedes představil své modely třídy A, CLA a GLA v nové edici Street Style. Dostupné jsou prozatím jen na domácím trhu v Německu, kde základní model A 180 stojí v základu 27,965 Eur
První na řadě je verze A 180 Street Style s body kitem AMG. Díky němu se vůz chlubí stříbrnou mřížkou chladiče, bi-xenonovými světlomety a sportovně laděným podvozkem. Ten snižuje světlou výšku o 15 mm a Mercedes-Benz k tomu přidává i značkové brzdové třmeny a 18-palcová kola z lehkých slitin s pěti paprsky. Změny v kabině téměř nenajdete, ve výbavě však nechybí vyhřívaná přední sedadla, dekory z uhlíkových vláken a červené kontrastní šití. Nechybí rovněž sportovní kožený volant s logem AMG a značkové koberce.
Druhým v pořadí je CLA 180 Street Style, který dostal naprosto totožné doplňky jako A 180, k dobru mu však automobilka nadělila duální výfukový systém s chromovanými koncovkami. CLA ve speciální edici není ochuzeno o bi-xenonové světlomety, sportovní snížené tlumiče a kola o rozměru 18 palců. I v jeho interiéru nenajdeme žádné větší změny, přítomné jsou i hliníkové prahové desky, červené kontrastní prošití sedadel a volantu a značkové podlahové rohože.
V neposlední řadě je tu GLA 200 Street Style, jenž dostal hliníkové střešní ližiny a další chromované lišty. K dispozici jsou také bi-xenonové světlomety, značkové brzdové třmeny, paket "off-road komfort" a 19-palcová kola z lehkých slitin. V jeho kabině najdeme totéž, co v ostatních dvou modelech, změny jsou tak spíše vizuální.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?