Mercedes představil své modely třídy A, CLA a GLA v nové edici Street Style. Dostupné jsou prozatím jen na domácím trhu v Německu, kde základní model A 180 stojí v základu 27,965 Eur
První na řadě je verze A 180 Street Style s body kitem AMG. Díky němu se vůz chlubí stříbrnou mřížkou chladiče, bi-xenonovými světlomety a sportovně laděným podvozkem. Ten snižuje světlou výšku o 15 mm a Mercedes-Benz k tomu přidává i značkové brzdové třmeny a 18-palcová kola z lehkých slitin s pěti paprsky. Změny v kabině téměř nenajdete, ve výbavě však nechybí vyhřívaná přední sedadla, dekory z uhlíkových vláken a červené kontrastní šití. Nechybí rovněž sportovní kožený volant s logem AMG a značkové koberce.
Druhým v pořadí je CLA 180 Street Style, který dostal naprosto totožné doplňky jako A 180, k dobru mu však automobilka nadělila duální výfukový systém s chromovanými koncovkami. CLA ve speciální edici není ochuzeno o bi-xenonové světlomety, sportovní snížené tlumiče a kola o rozměru 18 palců. I v jeho interiéru nenajdeme žádné větší změny, přítomné jsou i hliníkové prahové desky, červené kontrastní prošití sedadel a volantu a značkové podlahové rohože.
V neposlední řadě je tu GLA 200 Street Style, jenž dostal hliníkové střešní ližiny a další chromované lišty. K dispozici jsou také bi-xenonové světlomety, značkové brzdové třmeny, paket "off-road komfort" a 19-palcová kola z lehkých slitin. V jeho kabině najdeme totéž, co v ostatních dvou modelech, změny jsou tak spíše vizuální.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?