Mercedes představil své modely třídy A, CLA a GLA v nové edici Street Style. Dostupné jsou prozatím jen na domácím trhu v Německu, kde základní model A 180 stojí v základu 27,965 Eur
První na řadě je verze A 180 Street Style s body kitem AMG. Díky němu se vůz chlubí stříbrnou mřížkou chladiče, bi-xenonovými světlomety a sportovně laděným podvozkem. Ten snižuje světlou výšku o 15 mm a Mercedes-Benz k tomu přidává i značkové brzdové třmeny a 18-palcová kola z lehkých slitin s pěti paprsky. Změny v kabině téměř nenajdete, ve výbavě však nechybí vyhřívaná přední sedadla, dekory z uhlíkových vláken a červené kontrastní šití. Nechybí rovněž sportovní kožený volant s logem AMG a značkové koberce.
Druhým v pořadí je CLA 180 Street Style, který dostal naprosto totožné doplňky jako A 180, k dobru mu však automobilka nadělila duální výfukový systém s chromovanými koncovkami. CLA ve speciální edici není ochuzeno o bi-xenonové světlomety, sportovní snížené tlumiče a kola o rozměru 18 palců. I v jeho interiéru nenajdeme žádné větší změny, přítomné jsou i hliníkové prahové desky, červené kontrastní prošití sedadel a volantu a značkové podlahové rohože.
V neposlední řadě je tu GLA 200 Street Style, jenž dostal hliníkové střešní ližiny a další chromované lišty. K dispozici jsou také bi-xenonové světlomety, značkové brzdové třmeny, paket "off-road komfort" a 19-palcová kola z lehkých slitin. V jeho kabině najdeme totéž, co v ostatních dvou modelech, změny jsou tak spíše vizuální.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.