K dnešními dni víme, jak bude vypadat další generace nejostřejší Corsy v nabídce. Ta ponese opět označení OPC a její vzhled rozhodně nezklamal.
Technické specifikace zatím nejsou úplně k dispozici, ale již dříve jsme slyšeli spekulace, že by ostrý hatchback měl dostat čtyřválcový 1,6 litrový přeplňovaný benzínový motor s výkonem 210 koní. Výkon bude směřován na přední kola přes šestistupňovou manuální převodovku. Opel vynechal z plánů středovou koncovku výfuku a rovněž neinstalovala boční otvory v zadním nárazníku.
Nová Corsa OPC je mnohem rychlejší, než dosavadní Corsa OPC v ultra edici Nürburgring Edition. To zároveň znamená, že zrychlení z 0 na 100 km/h potrvá nejdéle 6,8 sekundy a v rozletu se malý prcek zastaví až někde u rychlosti 230 km / h. Mezi zajímavosti patří, že nový model se má nabízet i s diferenciálem s omezeným prokluzem. Světová premiéra je naplánována na ženevský autosalon, takže již brzy se dočkáme více informací.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?