Nissan připravil pro jednu speciální zimní akci v Laponsku upravený Juke Nismo RS. Místo kol dostal pásy a výkonný turbo motor a o tom, jak dobrá kombinace to je, vypovídá přiložené video.
Vůz na videu je jediný kus na světě a je založen na verzi s pohonem všech kol. Pod kapotou je turbem dopovaný čtyřválec o objemu 1,6 litru DIG-T o výkonu 218 koní a 280 Nm. Juke Nismo RSnow ale není tak rychlý jako jeho běžný silniční sourozenec, díky pásům se jeho maximální r rychlost zastaví na hodnotě 100 km/h.
Ve srovnání se standardním Juke Nismo RS je sněžná verze vybavena mírně upraveným předním a zadním nárazníkem, to aby se do podběhů vešly rozměrné pásy. Přeprogramován je i pohon všech kol firmou American Track Truck.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?