To, že větší nebo delší, znamená lepší, nám dokazují limuzíny z celého světa. Co třeba takový S-klass?
Firma ARES Atelier upravuje limuzíny a další luxusní auta a to jak doplňky, tak i většími přestavbami. Jednou takovou přestavbou projde i nejnovější S-klass, který bude prodloužen. Vznikne tak prostor pro čtveřici zadních sedadel. Ty jsou umístěny proti sobě, aby měli pasažéři vzájemně větší kontakt avšak nikoliv na úkor pohodlí.
V interiéru se jistě nebude šetřit kvalitními a luxusními materiály, pravým dřevem, nejemnější kůží a Alcantarou. Na nejvyšší úrovni bude i zpracování a technika. Nemusíme pochybovat o tom, že by nechyběl minibar, či zábavní systém, stejně jako čtveřice křesel s velkorysou nabídkou prostoru a sklopnými stolky.
Zatím se však jedná pouze o vizualizaci, která poslouží jako předloha pro sériový model, který se představí již letos na autosalonu v Ženevě. Pod kapotou by měl být benzinový dvanáctiválec s výkonem okolo 600 koní.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.