Stávající generace luxusního japonského sedanu Lexusu GS získala v polovině svého životního cyklu neoficiální facelift od RM design.
Lexus v poslední době připravuje finální úpravy na ostré verzi GS F, která se ukázala letos na autosalonu v Detroitu. S ohledem na to je tak dost možné, že i tohle je cesta pro uvedení mírného faceliftu pro obyčejnější verze. Vzhledem k tomu, že prodej čtvrté generace GS byl zahájen už počátkem roku 2012, facelift by mohl dorazit již v tomto roce.
Lexus chce bojovat s konkurenčním triem Audi A6, BMW 5 a Mercedes-Benz E, ale i přesto nečekejme žádné podstatné změny oproti současnosti. Vylepšené GS pravděpodobně přijde s větší mřížkou chladiče, ostřeji tvarovanými předními a zadními světlomety, chybět nebudou ani mírné úpravy interiéru a o něco bohatší výbava.
Ještě před příchodem faceliftovaného GS se Lexus pochlubí představením nové generace SUV s názvem RX, které se světu ukáže letos 1. dubna.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.