Kupé verze nové Q7 jako konkurent pro BMW X6 a Mercedes-Benz GLE Coupe? Realita ještě blíže, než si myslíte.
Theophilus Chin vytvořil virtuální podobu pro SUV od Audi s kupé siluetou, podobně jako BMW X6 a Mercedes GLE Coupe. Pracovně jej můžeme označit Q6, čímž by zapadal do Q rodiny, kterou se Audi bude v budoucnu snažit rozšířit.
Digitální podoba Q6 vychází z nejnovější generace Audi Q7, která dorazí na český trh letos na jaře. Zatímco přední část včetně masky jakoby z oka vypadla Q7, tak zadní část připomíná spíše model A7 a to zejména světlomety.
Zatím Audi neřeklo ani slovo o tom, zda na případném konkurentu X6 a GLE Coupe pracuje. Je však zatím téměř jisté, že dříve nebo později do tohoto podsegmentu bude muset vstoupit i Ingolstadtadská automobilka.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.