Poslední zprávy naznačují, že příchod malé Panamery, je opět ve hře.
Porsche před měsícem rozhodlo o tom, že případného konkurenta pro Teslu Model S vyvíjet nebude. Přesto není zcela vyloučené, že by vstoupili na trh s novým modelem, který by se zařadil za Panameru.
Dlouho se spekulovalo, o tom, jaké motory nakonec bude mít v nabídce. Nejčastěji se mluvilo o dvou až třech zážehových a jednom až dvou vznětových. Nakonec se mluvilo, právě ve spojitosti s konkurence schopností ve stínu Tesly o elektromotorech a to v čistě elektrické kombinaci, bez konvenčních spalovacích motorů.
Tak jak to tedy bude s tou konkurencí pro Teslu Model S? Nakonec se u Porsche rozhodlo opustit od konvenčních spalovacích motorů, protože tím pádem by malá Panamera měla dosti těžký vstup na již tak přeplněný trh. Elektromotry jí dají zcela jiné možnosti a to zejména daleko větší potenciál k prodejním úspěchům.
Elektrická baby-panamera zvládne na jedno nabití ujet zhruba 350 a více kilometrů. To je takové nutné minimum, aby byla vůbec schopná konkurovat Tesle. Na délku bude měřit zřejmě něco kolem 4,6 metrů, tudíž bude o podstatný kus kratší nežli Model S. Příchod se očekává v roce 2018 nebo 2019.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.