Otevřená verze AMG GT byla při příchodu tohoto modelu téměř s určitostí zapovězená. Situace však nabírá nový směr.
To že by se model AMG GT měl prodávat jako kabriolet vedení divize AMG zavrhlo již na začátku. Zaprvé protože by bralo zákazníky modelům z vlastní stáje, tedy modelům SL a S-Class Cabrio. A za druhé by přišel model AMG GT o část své image jakožto sportovního modelu se skoro závodními ambicemi.
Tobias Moers, šéf divize AMG přichází s novými postoji k celé této věci. Nyní plány na otevřenou verzi AMG GT nepopírá, čímž je vlastně potvrdil. I když to ještě chvíli potrvá, než se dozvíme oficiální stanovisko a popřípadě než se dostane k prodejcům, tak již nyní se můžeme těšit na něco dosti podobné tomu, co kdysi navrhl Theophilus Chin.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?