Otevřená verze AMG GT byla při příchodu tohoto modelu téměř s určitostí zapovězená. Situace však nabírá nový směr.
To že by se model AMG GT měl prodávat jako kabriolet vedení divize AMG zavrhlo již na začátku. Zaprvé protože by bralo zákazníky modelům z vlastní stáje, tedy modelům SL a S-Class Cabrio. A za druhé by přišel model AMG GT o část své image jakožto sportovního modelu se skoro závodními ambicemi.
Tobias Moers, šéf divize AMG přichází s novými postoji k celé této věci. Nyní plány na otevřenou verzi AMG GT nepopírá, čímž je vlastně potvrdil. I když to ještě chvíli potrvá, než se dozvíme oficiální stanovisko a popřípadě než se dostane k prodejcům, tak již nyní se můžeme těšit na něco dosti podobné tomu, co kdysi navrhl Theophilus Chin.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?