Poprvé v historii si budeme moct oficiálně v Evropě koupit nový Mustang. Ten navíc před pár dny oznámil svou cenu i pro český trh, která je v základu 880 tisíc korun.
Nový Mustang si můžete koupit se dvěma motorizacemi, první verzí je Mustang se čtyřválcovým 2.3litrovým motorem EcoBoost o výkonu 231 kW. Komu by to nestačilo, může sáhnout po silnějším provedení s osmiválcem 5.0 Ti-VCT o výkonu 307 kW. Pro Evropu tak pro změnu z nabídky vypadl šestiválcový motor, který lze dostat do Mustanga jen USA.
Do prodeje jsou obě karosářské varianty (fastback a otevřený convertible) a s motorem lze na přání spárovat šestistupňovou manuální nebo automatickou převodovku. Jak bylo v úvodu zmíněno, za základní verzi s motorem 2.3 EcoBoost zaplatí český zájemce 880 tisíc, provedení 5.0 Ti-VCT V8 vás pak vyjde na 1 005 000 korun.
Co se týče výbavy, ve standardu se toho objevilo víc než dost. Počítat můžete s 19" litými koly, bixenonovými předními světlomety a LED zadními světly, zadním difuzorem nebo koženým čalouněním. Chybět nebude taktéž dvouzónová automatická klimatizace, audiosystém s devíti reproduktory a systém SYNC 2 s dotykovou obrazovkou o úhlopříčce osm palců.
Důležitá zpráva nakonec, ne všichni dealeři Fordu budou nový Mustang nabízet, pro Českou republiku jsou vybrány prodejny AMB Ořech v Praze a Auto In v Pardubicích.
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?